dinsdag 19 maart 2013

Herinneringen Tentoon

Tentoon (5 van 10)

Zie hier mijn schoon, nieuw kaartenrek. Love it bigtime.

Alhoewel ik het over het algemeen heb voor rust en rommelvrij, ben ik toch graag omringd door schoon kaartjes en mooie herinneringen.
Over de loop der jaren werden deze aan de muur bevestigd met punaisen, magneten of washitape. En nu dus met dit schoon kaartenrek.
Ik vond het bij Tentoon. Je hebt verschillende modellen en kan ze in alle mogelijke kleuren bestellen, maar dat was een iets te moeilijke beslissing voor mij. Dus ging ik voor eenvoudig wit.
Tentoon (4 van 10)

In het kaartenrek zitten mooie kaartjes en leuk herinneringen.
(1) Deze prachtige postkaarten van belangrijke monumenten van onze schuune stad kocht ik in het STAM. Mint, love it!
(2) Het promokaartje van de numero 1 naaiclub van het land. Ik ben nog steeds hevig fan van ons logo, van de hand van dit talent.
(3) Dit kaartje van Ian Dutton is een blijvende herinnering aan Van Katoen. Kan U geloven dat dat bijna een jaar geleden is?
(4) Als u fan bent van mijn maatje, dan herkent U wel het logo van hét workshop event waar ik zondag een workshop mag geven.
(5) In september gingen we met het gezin toerist uithangen in eigen land. Bent U al eens in het Atomium geweest? Neen? Zeker eens doen!
(6) een dollarbriefje...sweet memories to the city where I left part of my heart. Meer daarover later.
(7) Heeft U ook een visitekaartje van Mme Liesl Gibson, de vrouw achter Oliver + S? Ook daarover meer later.
(8) Deze foto koester ik. Ik noem hem de Kroatië bende. Elke keer ik die foto in mijn ooghoek spot, droom ik even weg...naar zomerse temperaturen, naar het geluid van de zee en lachende en spelende kinderen, naar de warmte van veel vriendschap.
Tentoon PS (6 van 10)

(1) Eenieder met een voorliefde voor grafische kunst, kan zich zeker een paar uur bezig houden in het MOTI en de bijhorende shop. Ik kijk al uit naar het volgende vriendinnenweekend.
(2) Playtime NY. Again, meer daarover later.
(3) De naaitijd is schaars. Dus blijft deze bon maar liggen. Doch, ik moet dringend nog eens een bezoekje moet plegen aan de schoonste stoffenwinkel van Gent
(4) Dit is een van de weinige foto's die ik heb van mezelf en de wederhelft. Bovendien is het een  herinnering aan één van de beste feestjes van de afgelopen jaren, haar trouwfeest.
Tentoon ps (8 van 10)

En U. Wat doet U met uw herinneringen?

1 opmerking:

  1. Hoi,

    Gaaf he, zo een kaartenrek. Ik heb precies dezelfde in het toilet hangen met allerlei kaartjes, foto's en knutsels van mijn dochter.

    Leuke blog heb je trouwens

    Groetjes Nicolle

    BeantwoordenVerwijderen