vrijdag 15 maart 2013

Pink neon stars

neon star pillow

Ik heb een groot flockidool. Janina Modaal maakt met flockfolie zo'n verfijnde en elegante dingen, dat ik telkens met open mond sta toe te kijken. Ze heeft niet alleen oog voor detail, maar ook voor efficiƫntie. Tijdens de laatste bijeenkomst van De IJverige Wijven zag ik haar namelijk flockfolie ponsen i.p.v. knippen. How genius.

Zo kwam het dat ik mij op een dag naar de plaatselijk hobbywinkel spoedde om een voorraadje ponsen in te slaan. De dochters ponsten alle sterren...een aan te raden kinderdiyactiviteit dus vanaf een leeftijd van 7 jaar.
De combinatie flockfolie in fluoroze, zachtroze en grijs, fluoroze paspel en een metertje 'IKEA BOMULL' stof leidde tot een toffe kussenhoes.
neon stars
neon star pillow
neon star pillow

Meer schoons met geponste flockfolie vind je hier, hier en hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten