woensdag 20 februari 2013

Jacob(a) 2

Jacoba (15 van 29)

Remember dit bloeske?
Ongeveer gelijktijdig (een half jaar geleden dus, zucht) kocht ik bij In Den Beer een perfect matching stofke om een 'Zonen 09 Jacob' uit te maken.
Hier is 'm dan.
Jacoba (27 van 29)
Jacoba (12 van 29)
Jacoba (25 van 29)

Haar vorige Jacob is helaas te klein. De nood voor een nieuw exemplaar was dus, net als bij haar trouwens,  groot. Haar truitje zou ik precies ook beter doorschuiven naar het nichtje. Zucht, mijn kleinste wordt groot. Voor de statistieken: ik maakte de 5 jaar en die zit perfect.
Jacoba (22 van 29)
Jacoba (23 van 29)

Ik vervrouwelijkte het broekje met wat bescheiden extra's: een gouden paspelke in de zakken en een geflockte poes op de zak.
Jacoba (14 van 29)
Jacoba (5 van 29)
Jacoba (28 van 29)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten