dinsdag 4 december 2012

Overload

Overload (5 van 12)

Een overload aan werk en activiteiten leidde tot een schaarsheid aan naai-uren.
Geen tijd om me te wijden aan een ingewikkeld stuk. Dus viel ik, waar tijd vrij was, de lapjesbak aan en werden stofjes verknipt tot pennenzakken en ritstasjes....zo van die projectjes die in een wip klaar zijn.

In die maand stilte naaide ik zo 10 pennenzakken bijeen...waarvan ondertussen al de helft is cadeau gegeven.
Overload (11 van 12)
Overload (9 van 12)
Overload (2 van 12)
Overload (3 van 12)

Ik naaide ook een lading ritstasjes en kan nu eindelijk, dankzij de duidelijk geïllustreerde uitleg in  'Zo geknipt', de hoekjes perfect afwerken.
Overload (8 van 12)
Overload (4 van 12)

En tenslotte maakte ik mijn eerste clutches. U kan het patroon hier gratis downloaden. De eerste twee (links) zijn niet volledig naar mijn zin. Het afwerken van de hoekjes zoals in de uitleg staat beschreven werkt niet voor mij. Ik ben dan maar terug overgeschakeld naar de 'Zo geknipt' manier en nu helemaal tevreden van het resultaat.
Overload (6 van 12)
Overload (7 van 12)

De examens zij begonnen, de sportinstructeur is een week met verlof. Tijd om een nieuwe uitdaging aan te gaan.

2 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Lol, gij zit hier op minadotter.blogspot.be. Die heb ik 'geregistreerd' om mijn naam te vrijwaren (you never know). Dit is eigenlijk een mirror van de polkadotjes.blogspot.be. Voor alle fun moet je daar zijn ;).

      Verwijderen