zaterdag 1 september 2012

Appelduo

Appelrokje 8

Deze twee sloebers kregen mij, na 2 maanden naaistilstand, terug achter de machine.
Ons nichtje kwam logeren en koos een stofje uit de voorraad.
Appelrokje bis

Dit prachtige appelstofje heb ik hier al eens gebruikt. Het blijft een van mijn favorietjes, maar is nu helaas bijna helemaal op.
Na 2 maanden geen naaimachine te hebben aangeraakt, was de nood voor een snel-klaar-project hoog. Dus koos ik weer voor Mme ZsaZsa's A-lijn rokje uit Allemaal Rokjes.
Appelrokje 1
Appelrokje 3

Het was fantastisch leuk met ons nichtje erbij.  We speelden in de tuin, gingen zwemmen, praatten en giechelden non-stop. De tijd ging veel te vlug voorbij.
Appelrokje 7
Appelrokje 2
Roos en Laure

Ondertussen zocht ik toch wat meer uitdaging en ben ik bezig met een naaitechnisch iets ingewikkelder patroon. Meer daarover binnenkort.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten