dinsdag 28 augustus 2012

HRVATSKA II

... een bijna complete kopie van HRVATSKA I, die keer dat we ons hart verloren aan Kroatiƫ.

... ware het niet dat onze kampeerplaats dit jaar nog perfecter was. Zeg nu zelf, wie wil nu niet 3 weken op 2m van de Adriatische zee vertoeven?
HRVATSKA 1

... waar we elke morgen opstonden met dit prachtige zicht
HRVATSKA 2

... en waar we van elke dag in schoonheid afscheid namen.
HRVATSKA 19

... waar we 1 dag wat minder weer hadden en dan maar een de Krka watervallen bezochten, 1000 trappen beklommen om te genieten van een prachtig panorama en voor muilezel speelden.
HRVATSKA 5
HRVATSKA 6
HRVATSKA 7

... waar we al eens een stadje bezochten
HRVATSKA 9
HRVATSKA 20

... het een wat meer "high society" dan het andere
HRVATSKA 23

... het een op al wat meer enthousiasme onthaald dan het andere.
HRVATSKA 10
HRVATSKA 22

... waar we een boot huurden die ons een niet te evenaren gevoel van vrijheid en mogelijkheden bezorgde.
HRVATSKA 27
HRVATSKA 8
HRVATSKA 17
HRVATSKA 21
HRVATSKA 26

... waar we opnieuw op zoek gingen naar de schoonste onbewoonde eilandjes om er vervolgens ons ganse hebben en houden naar te verhuizen en te picknicken of barbecuen in volle natuur.
HRVATSKA 3
HRVATSKA 11
HRVATSKA 4

... waar er geen dag voorbij ging zonder snorkelen.
HRVATSKA 25
HRVATSKA 18

... waar ik mijn leesachterstand probeerde in te halen.
HRVATSKA 13

... waar ik moeder werd van een tiener.
HRVATSKA 15

... waar de meisjes maar niet genoeg kregen van de zee en ook 's avonds het water indoken.
HRVATSKA 14

... waar het was toegestaan om zot en vuil te zijn.
HRVATSKA

U dacht ondertussen waarschijnlijk dat U het laatste van mij had gezien. To be honest, the thought has crossed my mind.
3 weken nog kon ik vasthouden aan het vakantiegevoel. 3 weken nog kon ik volledig zen doen alsof werken, bloggen of naaien mij niets meer deden.
Geen zorgen echter, die tijd is voorbij. We vliegen er hier weer in.
Hopelijk had ook U een fantastische vakantie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten