donderdag 3 januari 2013

DIY met Pinterest: fimo ketting

necklace (5 van 5)

Fimo. U moet dat echt eens proberen. Ik heb een pinterestbord vol schoon dingen en ben begonnen met de eenvoudigste kralenketting. Ik ging hier wat tips en tricks sprokkelen. Delighted Momma  heeft heel veel leuke fimo-ideetjes.

De klei ligt al twee maanden in mijn kast. Al wat ik nodig had om er werk van te maken, was een dag vakantie. Alhoewel ik dit niet echt als een kinderactiviteit zou aanbevelen, als u het mij vraagt. Het kneden van de klei is een heus karwei. Stien kon er weg mee, Janne was het vlug beu. Roos liet ik er zelfs niet aan beginnen.
necklace (1 van 1)


We maakten nog een ganse resem kralen in andere kleurtjes. Maar die zijn voor de verjaardag van Roos, en daar moet U dus nog even op wachten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten