dinsdag 16 april 2013

mina dotter in de Knippie!

mina dotter in de Knippie
mina dotter in de Knippie

Op dinsdag 30 april krijgen onze noorderburen een nieuwe koning. Stiekem ben ik wel een beetje jaloers. Dat wordt daar een groot feest, en daar hoort een kroon bij. Zo kwam de redactie van Knippie bij mij terecht en kreeg ik een pagina vol aandacht in nummer 2/2013.

Die kroon, dat is een groot succes. U moet maar eens bij afbeeldingen googelen op 'polkadotjes' en 'kroon'. Prachtig om te zien wat jullie er allemaal van maken. Elke nieuwe kroon maakt mij blij.

Heeft U ze nog niet gemaakt en heb je nu de kriebels te pakken? Hier of hier vind je een stap-voor-stap handleiding.

Het is al geleden van 'Van Katoen' dat ik nog eens in de boekskes stond. Ik steek deze bij in mijn archief.
mina dotter in de Knippie

Ondertussen bladeren de meisjes in het boekje op zoek naar een volgend item dat ik voor hen mag maken. Patroon 32, 33 en  34 scoren hoog. To be continued.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten